Bloggerfy

søndag 28. oktober 2012

Sjokolade-kort

Da har jeg også fått prøvd meg på et sjokoladekort! Jeg valgte å lage en mindre variant og bruke de små eventyrsjokoladene, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. 
Jeg har brukt malen til det store sjokoladekortet, og bare målt opp og preget det halve av det som stod. Det blir plass til to små sjokolader og er veldig enkelt å lage. 

Jeg har valgt å lage kortet juleinspirert, siden julen nærmer seg med stormskritt, og det er mye som skal bli gjort og laget før den tid. hehe




"Så sender vi tanker og ønsker av sted, med håp om og forventning om julefred!"

Jeg håper dere liker dette kortet, og blir veldig glad for tilbakemeldinger!

5 kommentarer:

  1. Utrolig fint! Hadde jeg fått et slikt kort til jul hadde jeg blitt såå glad! Veldig fin overraskelse til noen man bryr seg om.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lotte! Hvem vet, kanskje det dukker opp et i postkassa di! : D

      Slett
  2. Så fint det var Henriette :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint, Henny :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar, hyggelig å få tilbakemeldinger på det jeg lager! Ha en fin dag videre! :)